^Powrót na górę

Wycieczka po parku Wiśnicko-Lipnickim

Dnia 22.09.2016 roku klasa III gimnazjum, jak co roku udała się na wycieczkę po parku Wiśnicko-Lipnickim. Opiekunami byli pan Dariusz Badyla i ks. Ziemowit Kordas.
     Wyprawa rozpoczęła się z samego rana od godziny 8:00. Autobusem udaliśmy się na zamek w Nowym Wiśniczu wraz z panią przewodnik. Później odwiedziliśmy najważniejsze miejsca w tym miasteczku takie jak: barokowy kościół, pomnik św. Jana Pawła II, Jana Matejki i kilka innych.
      Następnie wszyscy poszliśmy pieszo do Kamieni Grzyba. Dzielnie dotarliśmy do celu, po drodze czytając informacje na przygotowane wcześniej tematy. Docierając do Rajbrotu autokarem udaliśmy się do Lipnicy Murowanej, aby ujrzeć kolejne zabytkowe miejsca naszej okolicy (piękny rynek, pomnik św. Szymona, szkoła elementarna, do której chodził Brodziński i oczywiście kościół św. Leonarda). Było to bardzo ciekawe doświadczenie, podczas którego poznaliśmy bliżej historię tych miejsc.

Copyright © 2013. Szkoła Podstawowa im. K. Brodzińskiego w Królówce Rights Reserved.